گارم زنگی

ادبیات داستانی

گارم زنگی

ادبیات داستانی

ویدیو کلیپ

این  کلیپ  کمی  قدیمی  است  .  من  هر  بار  تماشا  می  کنم  نمی  دونم  چرا  از  ته  دل  می  خندم  .

http://video.google.com/videoplay?docid=6758509617085685176

نظرات 2 + ارسال نظر
کاظم پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.whoman.blogsky.com


با سلام متقابل

ابدا . اما آیا شما هم بدنبال پاسخ نیستید برای پرسشهایتان ؟

کاظم شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.whoman.blogsky.com/





متقابلا سلام
و با آرزوی تندرستی برای حضرتعالی و همسر گرامیتان ( خواهرم )

1 - من باب عرف تشکلها ، عناوین ، مصادیق خاص دارند . صلح سبز " شرکت " نیست ، " سازمان " است . در بیش از چهل کشور جهان شعبه دارد و فعالیت میکند ، اما بین المللی نیست . خود را بین المللی میخواند ، لکن در حد بضاعت سوادی حقیر ، سازمان یا شرکت بین المللی بشکل غیر دولتی اصلا وجود خارجی ندارد و این عناوین فاقد تعریف حقوقی معتبر است ( چنانچه غیر از این باشد دریافت مستندات مربوطه موجب مزید آگاهیم خواهد شد و امتنان ) . این سازمان در آمستردام تأسیس شده و طبعا تابع قوانین کشور هلند است هر چند با فعالیتهای گسترده جهانی ، و ( در صورتی که گاهی کاسه ای زیر نیم کاسه قرار نگیرد ) غیر انتفاعی .
علیرغم آنکه آغاز کارش با همین سوژه بود اما در حال حاضر " توقف تهدیدات هسته ای " ، آخرین اولویت اهداف شش گانه طرح شده توسط این سازمان است ( پس از " توقف تغییرات آب و هوایی زمین " - " حفاظت از جنگلهای قدیمی " - " حفظ اقیانوسها و دریاها " - " توقف کشتار نهنگها " و " مخالفت با مهندسی ژنتیک " )
اکنون امپریالیسم و صهیونیسم و مبلغان درون و برون مرزی آنان هیچ مقوله ای را از " پاشنه آشیل " بودن برای جمهوری اسلامی کنار نمیگذارند ، پس آیا استبعادی دارد ظنین شدن در باب سفر " جنگجوی رنگین کمانی " به آبهای کشور ما آنهم در چنین موقعیتی ؟

2 - بسیج استکبار در مقابله با اسلام ضد سلطه و چهره ظاهری فعلی آن یعنی دستیابی به انرژی هسته ای بعنوان حق مسلم مردم ما آیا صرفا میبایست در بچه ترسانی بی بی سی و VoA و رادیو فردا و کلن و . . . از جنگ و بمباران و به توبره کشیدن خاک این کشور تلخیص گردد ؟ حضرتعالی که بیشتر از ما دور افتادگان در جریان شانتاژهای حضرات هستید . کدام مقوله خارج از گود این تهاجم وحشیانه تبلیغاتی قرار گرفته است ؟ دموکراسی و آزادی بیان ؟ فقر ؟ اعتیاد ؟ قومیتها ؟ اقلیتهای دینی ؟ حقوق و سؤالات آزمون فرهنگیان ؟. . . . یا حتی تعدی در حق مظلومان هم جنس باز ؟ ! ! چرا باید مقوله اینچنین قابل مانوری ( خطر تشعشعات رادیو اکتیو ) از حیطه این شانتاژها پرت بیفتد ؟ آیا صلح سبز به تازگی از خطرات " های تک " نبودن نیروگاه بوشهر آگاهی یافته است ؟ چه شد که در برهه حساس کنونی و دقیقا همزمان و بموازات صدور قطعنامه علیه ایران ، این کشتی جنگجو هم به جنگ ما آمد ؟

3 - دغدغه قابل تحسینی است نگرانی در باب امکان انتشار تشعشعات هسته ای با ضعفهای مدیریتی و تکنولوژیکی که قلبهای رئوفی چون حضرتعالی نگرانند نسبت به آنها . اما آیا راه حل فشار آوردن است بر گرده یک ملت که علیرغم دریغ کردنهای دارندگان ، خود مظلومانه و محرومانه به همبن حد دست یافته است ؟ مسولیت سازمان انرژی هسته ای و هیاهو گران دلسوز غربی در کدام هزارتوی این بیعدالتی جهانی خزیده است که دریغ میکند دست یاری را در ارائه تکنولوژی بی خطر به کشوری که عضو ان پی تی و تحت نظارت است از یکسو و چشم فرو میبندد بر هند و پاکستان و بد تر از همه رژیم اشغالگر قدس با دارا بودن 200 کلاهک هسته ای آماده شلیک از سوی دیگر ؟

4 - من نه سازمان صلح سبز را نفی میکنم و نه اقدامات ارزشمند قبلیش را کتمان . اما آیا وقتی آمریکا از کرسی داران شورای امنیت که نمیگذرد هیچ ، حتی در فدراسیونهای ورزشی هم بمنظور تنفیذ نظراتش نفوذ میکند ، بعقیده حضرتعالی ظن بیموردی است ارزیابی تهاجم این جنگجوی رنگین کمانی در راستای اهداف امپریالیسم و صهیونیسم ؟ اقدام تقریبا اخیر همین سازمان را نیز میدانید که تظاهرات بود در اتریش برابر سفارت کره شمالی . آیا پرسش نابخردانه ای است که چرا بجای تقدم بخشیدن به اسرائیل ، کره شمالی و بویژه ایران نیشتری شده اند در ترکاندن بغض محیط زیست خواهی سکانداران جنگجوی رنگین کمانی و باریدن اشک تمساح آنان ؟ نه این است که دشمنان محیط زیست را انگشت اشاره آمریکا و اسرائیل اخیرا به این سازمان نشان میدهند ؟ همین دو جرثومه فسادی که تنها غائبین اجلاس اخیر بین المللی مقابله با بمبهای خوشه ای بودند ؟ ببینیم آیا صلح سبز در این مورد هم جنگجویی گسیل میکند ؟

5 - اکنون 28 سال است که " دائی جان ناپلئون " شده است افکار عمومی تحت بمباران القائات غولهای رسانه ای امپریالیسم و صهیونیسم . نقش انگلیس و دسیسه هایش را هم محول کرده اند به اسلام ضد سلطه و نماینده آن ایران که هر توطئه ای در هر گوشه ای از جهان کار اوست . " آقا جان " کارتلها و تراستهای چپاول پیشه ، " عمو سام " را کرده اند " عمو اسدالله " ، و از هر مستمسکی بهره میجویند در تشدید مالیخولیای این " دائی جان " حتی از سردار جنگجوی رنگین کمانی صلح سبز . و گوشه مهمی از این بازیهای خنک نیز کامیابی " خاخام سعید " را هدف گرفته است از " لیلای سرزمین موعود " . آیا خیلی مشکل است فهم درسهای " دریفوس " در رساله عملیه عموسام جهت وصول به " سانفرانسیسکوی از نیل تا فرات " ؟

در پناه حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد